piątek, 18 maja 2012

Kartka na wyzwanie Galerii Rae

W związku z 13-stym wyzwaniem Galerii Rae zrobiłam kartkę, która będzie kartką urodzinową dla Krystynki :) Solenizantce życzymy wszystkiego najlepszego. W związku z wytycznymi - użyciem koronki ( nie białej i nie kremowej) od razu wiedziałam, że będzie to kolor czarny. A jak kolor czarny to koniecznie kolor brudnego różu ( mam takie zboczenie bieliźniane - jak widzę w sklepie coś co łączy te 2 kolory: czarny i różowy zawsze zastanawiam się jakie są "ZA" - żeby to coś kupić:P ) W tak zawanym między czasie pojawiła się rozetka i różyczki. Mam nadzieję, że finalnie przedstawia się to jako spójna całość.
- a w środku przepiękne życzenia prosto z serca i karnet na spa dla ukochanej Mamy

6 komentarzy:

  1. Ładna, pomysłowa kartka i różyczki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Różyczki z wykrojnika Marianne D- jeszcze go nie mam - ale rzeczywiście zakochałam się w tych różyczkach i tylko czekam na ich dostawę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeszcze tu podziękuje - dziękuje. Kartka przepiękna - Krystyna zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy - jak miło mieć dla kogo je robić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka i dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)
    (tylko następnym razem proszę o podanie poprawnego linku w formularzu)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, rzeczywiście nie ten link wkleiłam :(

    OdpowiedzUsuń